sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Retkeilemään!

Tämä koululainen pakkaa huomenna ( ison) repun ja lähtee yökouluun retkeilemään!!!! :D Minä en siis IKINÄ ole nukkunut teltassa. Tai no lasketaanko puolikas yö mummon pihalla? En edes omista mitään makuupussia taikka makuualustaa. Onneksi sain ystävältä lainattua - rinkka sen sijaan löytyy. :) Saa nähdä miten sen kanssa selviän kun taitaa reppu olla melkein isompi kun kantaja. :D Hahhaaa! No vaatteita olen pakannut rinkan täyteen - vilttikin löytyy. :D Ja vaihtokengät. Kun ei yhtään tiedä miten kastuu matkalla ja yöllä on sata varmasti kylmä! Nukutaan kolmen ryhmissä niin kuin aiemmin taisin mainitakkin ja voip olla se Martin 19v vähän ihmeissään kun minä ja Jeanette nukutaan todennäköisesti ihan kyljessä kiinni. ;)

Jonnekin tonne tie sitten vissiin vie....

Ei mutta oikeestaan ihan innolla odotan tota retkeä. Minä aloitan ryhmässä joka vaeltaa koko päivän leiripaikalle. Tiistai aamuna sitten vaihdetaan ja meidän ryhmä kanotoin matkan alas ja loppu matka taittuu sitten bussilla. :) Ihan hyvä noin päin kun miun tuurilla meidän kanootti kuitenkin kaatuu. :D JA olen jo valmiikis vähän kipeä, joten kylmän yön jälkeen olo tuskin on tätä parempi... Muuten ohjelmassa on sitten jälkiruoka kilpailua ja leikkejä. :D Voi luoja sanon minä. :D

Pitäkää peukkuja että ei ainakaan sada!!!! Aurinkokaan ei olisi pahitteeksi.  Juttua retkestä sitten varmaan loppu viikosta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti